Lupus eritematos sistemic, diagnostic greu de pus, dificil de dus

Boala lupus ascunde, inca, multe secrete. Lupus eritematos sistemic, sau LES, este diagnosticul care pune in dificultate medicul si pacientul. Blogul lupus-les-boala, se vrea util tuturor ce au o legatura cu boala lupus eritematos sistemic si lupta cu acest diagnostic intunecat.

Despre lupus sistemic sau LES

Cunoscut de mai bine de 2000 de ani, lupusul are cauze incerte. Exista o teorie care sustine ca lupusul este o boala spirituala. Unii sustin ca este genetica, altii ca este de natura infectioasa.
Indiferent de cauze, lupusul eritematos sistemic ramane un diagnostic care aduce teama in inima bolnavilor si a familiilor lor.
LES este penitenta care obliga bolnavul sa-si schimbe obiceiurile, sa suporte in tacere durerea, sa se ascunda de soare si lumina atunci cand altii se bucura din plin de ele, sa doarma atunci cand ceilalti muncesc, sa-si refuze multe placeri nevinovate, si toate acestea pentru a-si asigura certitudinea aproximativa a unui viitor .

Dar, in primul rand, lupusul este o mare si intunecata lipsa de energie din ale carei tentacule lupti zi de zi si ceas de ceas sa te desprinzi...

Lupus sistemic articole

Ce imi doresc sa fac pana la 60 de ani



Stiti...Vin pe blog multi cititori din motoare de cautare care au tastat ca si cuvinte cheie speranta de viata in lupus. Eu nu mi-am pus niciodata aceasta problema, si sper ca nici voi. Tocmai de aceea am acceptat senina provocarea de a scrie aici un articol despre ce as vrea sa fac pana la 60 de ani lansata de brandul Yo la implinirea a 60 de ani de experienta si existenta pe piata.

Nu mai am decat 5 ani, cu lupus, pana la 60. Inca 5 ani in care voi acumula experienta despre cum e viata cu lupus si cum sa fac sa pastrez un lupus bland in continuare.

Pana la 60 de ani ai mei, sper ca acest blog sa nu mai fie necesar pentru ca s-a gasit un tratament, un remediu, ceva, care sa insanatoseasca toti bolnavii cu lupus.

Sau, si mai bine ar fi daca toti oamenii si-ar rezolva problemele spirituale care vin din trecut si astfel nu s-ar mai creea o situatie favorabila aparitiei de noi bolnavi cu lupus. Pentru ca, orice s-ar spune, exista cauze spirituale ale lupusului.

Ce-mi doresc sa fac in plan personal, pana la 60 de ani ?

In primul rand, imi doresc sa-i ating pe cei 60 de ani. Dar nu oricum, ci cu mintea limpede si cu toate simturile intregi.

Imi doresc sa am ocazia sa traiesc din plin, chiar daca, modest, cei 5 ani. Sa pot merge unde vreau, si nu am dorinte iesite din cotidian, si cand vreau, fara teama ca picioarele m-ar putea lasa.

Multumesc in fiecare clipa divinitatii ca mi-a dat puterea de a-i vedea si simti creatia, si imi doresc ca niciodata, cat mai stau pe aici sa nu-mi ia aceasta bucurie.

Imi doresc sa stiu sa ma bucur de fiecare clipa ce a trecut si in care lupusul a stat pe loc.

Imi doresc sa am intelepciunea de a nu lasa viata sa treaca pe langa mine fara sa invat cate ceva din ea si sa ma bucur din plin de ea. Sa nu regret ce nu am facut pana acum, si sa incerc sa fac de acum incolo, pentru mine, macar atat cat mai pot.

Si imi mai doresc ca, incepand de acum, sa nu mai consider ca ceilalti merita totul iar eu nimic. Asa ca, sunt hotarata sa incerc gustul siropurilor de fructe YO.

Nu stiu, sincer, daca contin prea mult zahar, sau cum ar reactiona organismul meu la ele. Stiu doar ca le-am vazut pe rafturile supermarketului si am avut un gand apreciativ despre cum erau prezentate si altul, care mi-a starnit un gust amar, cand am vazut pretul si l-am raportat la pensia mea.

Am aflat apoi, din o campanie publicitara pe Internet, ca YO este cel mai iubit brand austriac de siropuri de fructe, si implineste anul acesta 60 de ani de la inregistrare.

Inregistrat pentru prima data in anul 1956, in Austria, siropul YO este astazi recunoscut nu doar pentru cel mai bun gust de fructe, dar si pentru produsele sale inovatoare.

Produse intr-o fabrica ultra-moderna din Austria, siropurile YO sunt rezultatul a 60 de ani de experienta. La fel cum voi fi si eu peste 5 ani, rezultatul a 60 de ani de viata, din care, mi-am propus ca, macar ultimii 5, sa fie indulciti de clipele cand ma voi rasfata savurand in tihna siropuri multivitamin din fructe albe marca YO.

Sper din suflet ca aceste siropuri sa fie cele pe care sa le pot consuma fara sa-mi deregleze dieta si cura de detoxifiere menite sa tina departe de mine perioadele acute ale bolii lupus.

Voi ce parere aveti, sa risc sa consum cele 2 sticle de sirop de fructe yo pe care le voi primi, probabil, pentru acest articol, sau sa le daruiesc, asa cum am facut pana acum, cu tot ce mi se cuvenea, fiului meu ?

Va voi spune cum m-am simtit dupa ce am consumat sirop de fructe YO. Sper ca acele clipe de relaxare in care voi sorbi siropuri Yo sa ma determine sa-mi doresc sa fac si mai multe cu viata mea. Pana ce voi implini cei 60 de ani de experimente anoste sau inedite, calde sau reci pe care mi le-a oferit trecerea prin aceasta viata mai am inca 5 ani de dansat descult prin ploaie !

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Despre Lupus, cele mai vizionate

GO TO TOP